گزارش متنی و تصویری کنسرت ششم مهر ماه
 
سلطان احساس بابک جهانبخش
دانلود و اخبار بابک جهانبخش
 
 

 مهر 1392 آخرین شور دیدار پاییزیه بابک جهانبخش با هوادارانش بود

حضور پر رنگ مردم در یازدهمین سانس متوالی سری جدید کنسرت های تهران بابک جهانبخش حکایت از موفقیت قطعی آلبوم اکسیژن داشت .

سانس اول این کنسرت به احترام اذان مغرب به افق تهران ساعت 7 شب آغاز شد . جهانبخش اینبار هم از درون کاور آلبوم اکسیژن که با ابعادی بزرگ در گوشه ی سمت راست استیج تعبیه شده بود ، بیرون آمد و اکسیژن را با همراهی مردم اجرا کرد.

آهنگهای اجرا شده در این شب خاطره انگیز : اکسیژن ، دوست دارم ، ایکاش ، راز ، چی شده ؟ ، تا حالا شده ، یه چیزی میگیا ، خونه ، به ودت باختمت ، من و نگا کن ، روزمرگی ، ای دل ، رویای شیرین ،ایده آل ، هذیون و من و بارون بود و همچنین به انتخاب مردم آهنگ من و نگاه کن به عنوان آخرین آهنگ دوباره تکرار شد .

اعضای گروه بابک جهانبخش نیز در این اجرا : انوشیروان تقوی ( کیبورد و بک وکال ) ، بهنام حکیم ( بوزوکی و گیتار ) ، میلاد سعدیه ( پرکاشن ) ، ایلیار خسروی ( درامز ) ، بابک ریاحی پور ( گیتار بیس ) ، مسعود همایونی ( گیتار الکتریک ) یاشار خسروی ( ساکسیفون ) ، سوگل شیری ( ویلون سل ) و رضا تاجبخش ( پیانو و رهبر ارکستر ) بودند .

در حاشیه : طراحی صحنه طبق روال اجراهای اخیر جهانبخش در این اجرا نیز قابل توجه بود . برای اکثر آهنگها به فراخور ترانه و موسیقی دکور خاصی طراحی شده بود ، طراحی و کارگردانی دکور این اجرا توسط آقایان آیدین یسمایی و پیمان قانع انجام پذیرفته بود .

بعد از اجرای قطعه به خودت باختمت جهانبخش گفت بعد از اجرای 5 و 6 شهریور ما این آهنگ رو از لیست اجرا حذف کردیم ولی به دلیل خواسته ی شما دوباره به لیست برگردوندیم

هنگام اجرای رویای شیرین تنه های چوبی درخت به روی استیج آوردند و یک چادر مسافرتی که با نمای دریای خروشان روی ال ای دی ها جذابیته دیداری جالبی ایجاد کرده بود

پس این قطعه بود که جهانبخش ضمن اعلام اینکه آهنگ بعدی قطعه ی ایده آل است گفت که من همیشه گفتم که این آهنگ رو برای پسر کوچولوم خوندم .

بعد از اجرای هر قطعه سالن بانگ " بابک دوستت داریم " سر می داد که جهانبخش هم با گفتن من هم دوستتون دارم پاسخ ابراز احساسات هوادارانش را می داد ولی این ابراز احساسات به حدی بود که گروه ارکستر با درامز و پرکاشن و .. ریتم احساسات مردم را نواختند .

پیش از اجرای آهنگ "راز " بابک خواست پایه میکروفن را با قدش تراز کند که با گفتن " این پایه میکروفن یکی دومتری از قد من بلندتره " کمی از سنگینی فضای حاکم بر این آهنگ کاست .

مردم یکپارچه تمام آهنگ ها را با جهانبخش همخوانی می کردند آخر اجرای قطعه ی روزمرگی جهانبخش میکروفن را رو به مردم گرفت و حضار یک " کُرس " کامل از آهنگ را بلند تر بابک خوانند و به این ترتیب جهانبخش میزان محبوبیت قطعاتش را به رخ کشید .

قبل از اجرای آهنگ من و بارون جهانبخش با گفتن جای رضا خالی ، به دوست و همکارش " رضا صادقی " ادای احترام کرد .

 

 

دانلود عکس های سایت بک استیج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید.حتما نظر بدید خوشحال میشم.انتقادم خواستید بکنید اشکال نداره.
آخرین مطالب
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
تصویر روز

نقل قول از بابک:يكى از سخترين كارهاى دنيا عكس انداختن از اين وروجكهاى شيطونه مثل اين آقا آرتا يعنى كشت باباشو

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 863
بازدید کل : 34450
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

نظر سنجی